نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پیشنهاد جدید و عجیب یووه برای جذب گولوین!

پیشنهاد جدید و عجیب یووه برای جذب گولوین!

 

به نظر می‌رسد یوونتوس او را می‌خواهد؛ هرچند نه با آن رقمی که زسکا مسکو طلب می‌کند. ماجرای ادامه‌دار تمایل بانوی پیر برای جذب الکساندر گولوین هافبک 22 ساله تیم ملی روسیه با پیشنهاد جدید یوونتوس پس از رد درخواست قبلی این باشگاه توسط مسئولان زسکا وارد فاز جدید شده است. پیشنهادی که در نهایت سیاست‌ورزی و با حداقل افزایش، تحویل همتای روسی شده است.

 

شبکه تلویزیونی Sky Sport در خبری با اشاره به درخواست رد کردن پیشنهاد 19 میلیون یورویی بیانکونری‌ها به باشگاه زسکا مسکوی روسیه برای انتقال گولوین به این تیم، با افزایش رقم پیشنهادی خود به 20 میلیون یورو به علاوه پاداش‌های متنوع، بار دیگر بخت خود را برای انجام این انتقال آزمایش کرده است.

 

به گفته منابع مطلعِ این شبکه تلویزیونی؛ با درخشش گولوین در ترکیب تیم ملی روسیه، مسئولان زسکا حاضر نیستند این بازیکن را با رقمی کمتر از 25 میلیون یورو رهسپار باشگاهی دیگر کنند. چه‌آنکه در صورت استمرار درخشش او و تیم ملی روسیه در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی 2018، بعید نیست آنها مبلغ گولوین را تا 30 میلیون یورو نیز ارتقاء دهند.

 

ستاره زسکا و تیم ملی روسیه به احتمال فراوان در هفته‌های آتی از باشگاه سابقش جدا خواهد شد و به تیمی جدید خواهد پیوست؛ تیمی که به احتمال زیاد از میان یوونتوس، آرسنال، منچستر یونایتد و چلسی انتخاب خواهد شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: